Kako primamti amura i šarana na temeljac od jagnjećeg mesa

lip. - 16 2014 | By

Vječno pitanje prihrane ili primame ribe. Kako uspješno primamiti šarana i amura da uzme baš onu hranu koju smo mi pripremili. Iz godine u godinu vrši se niz ispitivanja pojedinih dodataka šaranskoj prihrani , tržište izbacuje velike količine gotove smjese za tipski ribolov pojednih riba. Stotine proizvođaća kako domaćih tako i inostranih napunilo je rafe prodavnica ribomaterijala tako da se najviše prodaje hrana u večini slučajeva koja ima povoljnu cijenu.

Malo  o prihrani

Primama za amura i šarana zahtjeva velike količine hrane, jer kad se ti ljepotani spuste na hranjeno mjesto pojedu kišu božiju kako to narod kaže. Veliki broj godina pecam šarana i amura, pokušavao sam sve moguće načine,ali sam siguran da je jedan od najboljih metoda praviti prihranu na običan način koristeći samo ono što je prirodno i što nam je svakodnevno u upotrebi. Možda vam ova priča koja slijedi neće biti uvjerljiva ali pokušajte i vi da to primjenite pa vam uspjeha neće nedostajaiti. Dva predhodna vikenda imao sam ulovljena dva amura i jednog šarana težine prko 8 kilograma, kao i nekoliko spadanja kapitalnih riba, zahvaljujući neobičnoj prihrani koju sam napravio na nagovor supruge. Obično pred ribolov naparim kukuruze u prokuvanoj vodi dodam određenu hemiju i ostavim da ostoji nekoliko sati da kukuruz nabubri i poprimi odgovarajuću aromu. Neko kaže stavi alkoholnu aromu dobra je proljeće, neko stavi uljnu bolje se oslobađa pri nekoj temperaturi. Vjerujte da mi je više dosadilo čitati pojedine članke u kojima se opisuju dodatci prihrani ili boilima, gdje za neke sastojke nikada nisam ni čuo. Da bi neko razumio pojedine upute o pravljenju boila i prihrane morao bi u namanju ruku da bude inžinjer hemije ili poljoprivrede.

Način spremanja primame od kukuruza i temeljca

Ovaj put sam poslušao svoju suprugu i kukuruze napario masnim temeljcom u kojem se kuvala jagnjetina. Naime supruga je otkuvala janjeći vrat prije stavljanja u kupus.Kada je izvadila vrat ostao je temeljac u koji sam dodao vode i pričekao da provri. Sirov kukuruz sam prelio prokuvanim temeljcem, poklopio kantu i pustio da nadolazi nekoliko sati prije izlaska na vodu. Predhodni vikend sam učinio nešto slično, samo sam umjesto temeljca koristio masnoću koja je ostala iza pečenog mesa. Vrelom vodom sam saprao tepsiju dodao potrebnu količinu vode. Kada je voda prokuvala prelio sam pripremljene kukuruze i saačekao nekoliko sati. Suv kukuruz upije vodu zajedno sa mirisom pečenje janjetine, nabrekne i spreman je za upotrebu. Kada sam bacio u vodu tako pripremljen kukuruz, s mirisom pećene jagnjetinu, masnoća se širila na sve strane a mnoštvo kedera je vrilo na hranjenom mjestu. Budite sigurni da se ova metoda pripreme prihrane pokazala izuzetno uspješna, troškovi minimalni, a ima DSCN1907hrane kako za tebe tako i za ribu.Ponekad morate da poslušate i ženu jer je ona uvijek u pravu. U prilogu pogledajte fotografije koje potvrđuju moju priču. Bistro.